Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 kwietnia 2015

Disney- Wiedźma: prawdziwa historia Złej Królowej

                                              Cześć!
Po dłuższej przerwie szkolnej mój "nałóg" czytania wraca! Długo mnie nie było, ale postaram się wrzucać posty częściej.
Dziś powiem o książce Disneya, która przykuła moją uwagę w sklepie. Zawsze ciekawiły mnie takie "Prawdziwe Historie" czarnych charakterów, ponieważ patrzymy na to z drugiej strony, zaczynamy rozumieć tą postać. Po przeczytaniu tej książki uświadomiłam sobie, że to nie królowa od razu była zła i nienawidziła Śnieżki, tylko stare lustro jej ojca z jego duszą w środku zaczęło ją zmieniać.

Królowa była piękną dziewczyną mieszkającą wraz ze swoim ojcem, który wyrabiał lustra. Pewnego dnia przyjechał sam król do jego warsztatu, ponieważ ojciec dziewczyny był nazywany "Mistrzem Luster".
 Król zauważył dziewczynę i jak to w bajkach bywa, zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia.
Wkrótce biorą ślub i królowa dostaje od swego męża dar, owo lustro, przez które zapada w obłęd.
Książka wciąga, trzyma w napięciu i można powiedzieć, że fabuła też jest ciekawa.

Standardowo
Ta książka zasługuje na: ★★★★★gwiazdek! ;)
Książkę zakupiłam w Empiku, powinna być tam dostępna.

Trzymajcie się, a ja idę czytać "Sposób na Alcybiadesa"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz